به گزارش افکارنیوز، «ایلنا راس لتینن»، قانونگذار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و «جو لیبرمن»، نماینده پیشین مجلس سنا و رئیس فعلی گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای از جمله حاضران در این نشست بودند. «جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا، و لیندسی گراهام، نماینده مجلس سنا دیگر سیاستمداران حاضر در این نشست بودند.

پایگاه «آنتی‌وار» نوشته حاضران در این نشست خواستار از سرگیری سیاست طور علیه ایران شدند. عده‌ای از سیاستمداران حاضر هم خواستار اعتراف دولت آمریکا به محدودیت‌های تحریم‌ها شده و خواستار غرق قایق‌های ایرانی در خلیج فارس شدند.

مطابق این گزارش، لیبرمن و مارک دابوویتز، رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی دو نفری بودند که این پیشنهاد را مطرح کردند. دابوویتز، علاوه بر این، گفت که اسرائیل هم قادر به حمله به مواضع نظامی سوریه در داخل خاک کشور سوریه خواهد بود.

«لتینن» پیشنهاد کرد که آمریکا همزمان با تقابل نظامی با ایران تحریم‌ها علیه این کشور را تشدید کرده و تمامی بخش‌های اقتصاد ایران را هدف قرار دهد. وی همچنین خواستار بازگرداندن مجدد تمامی تحریم‌های هسته‌ای رفع شده تحت برجام شد.

گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» فعالیتش را با لابی‌گری علیه تحریم ایران و تلاش برای ارعاب شرکت‌های خارجی از سرمایه‌گذاری و تجارت در ایران آغاز کرد. «شلدون آدلسون» از جمله حامیان مالی این گروه است. علاوه بر این، شواهدی هم در ارتباطات این گروه مرموز با دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا وجود دارد. در سال 2014، دولت اوباما با صدور یک فرمان امنیت ملی، برای لغو شکایت از این گروه در یک پرونده خصوصی وارد عمل شد.