در گذشته تلاش زیادی برای به کار بردن خلاقیت در قسمت مربوط به کد شناسایی محصولات صورت نمیگرفت، اما در بازار رقابتی امروز، شرکتها تمام توان خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار میگیرند و برای سبقت گرفتن از کمپانیهای دیگر، اهمیت زیادی به ظاهر محصولات و بهره گیری از خلاقیت در جذابتر کردن شکل اجناس، میدهند. در همین رابطه شما را به دیدن برخی از بهترین ایدههای مطرحشده برای محصولات مختلف دعوت میکنیم:
در این بسته ماکارونی، طرحی انتزاعی از محتویات داخل پاکت با بارکد محصول ادغام شده است.
کتابی مخصوص کودکان که در مورد وقوع بارندگی و عملکرد ابرها نوشته شده است.
کرم اصلاح موی صورت
آلبوم موسیقی کلاسیک با بارکدی به شکل ساز معروف آکاردئون
محصولی که از طرح کلی ریشهی درختان دخیل در فرآیند تولید، استفاده دیگری کرده است.
بستهی بشقابهای یک بار مصرف
محصولی سبزیجاتی و ارگانیک
بدون شرح
خلاقیت بر روی ظرف شامپو